Friss középiskolai rangsor: ezek a legjobb budapesti gimnáziumok
A Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Gimnázium, a Szent István Gimnázium, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Gimnázium, az...
A Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Gimnázium, a Szent István Gimnázium, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Gimnázium, az...
Nincs változás a középiskolák összesített rangsorának első és második helyén: továbbra is a fővárosi Fazekas Mihály...
Az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskolája, a Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, az Eötvös József...
Az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskolája, a Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, a veszprémi Lovassy László Gimnázium és a győri Révai Miklós Gimnázium – idén ezek az intézmények vezetik a középiskolai rangsorokat. Kezdődik az új tanév, közeledik a 2012-es középiskolai felvételi, ezért utánajártunk, milyen szempontok alapján állították össze a 2012-es közoktatási rangsorokat.
A Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium, a Szent István Gimnázium, az ELTE Apáczai Csere...
A budapesti Fazekas Mihály Gimnázium, az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskola és a győri Révai Miklós Gimnázium végzősei teljesítenek a legjobban a középszintű érettségin a Köznevelés című szaklap 2011-es középiskolai rangsora alapján.
A budapesti Fazekas Mihály Gimnázium szerepel az első helyen a szombaton megjelenő 100 legjobb magyar középiskola...
Évek óta listavezető a budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Gimnázium a középiskolák rangsorában, de nagyon jönnek fel a megyei jogú városok iskolái is. Idén például a felsőoktatásba bekerülők arányát tekintve második helyen a debreceni KLTE Gyakorló Gimnáziuma végzett, a harmadik pedig a győri Révai Miklós Gimnázium lett.
Az SNI-s, BTMN-es diákok száma nő, sok gyerek nem iskolaéretten kezdi az elsőt, a gyermekotthonból érkezőket pedig szinte lehetetlen feladat a többiekkel együtt tanítani - mondja Judit (Nevét a kérésére megváltoztattuk – A Szerk.), aki 1994 óta dolgozik egy vidéki általános iskolában tanítóként, most már nyugdíjasként. Szerinte bár a mai gyerekek okosabbak, tájékozottabbak, de az önállósodásukat a felgyorsult élet és az okoseszközök háttérbe szorítják.